zondag 2 oktober 2011

Groetjes van Mao-Chiel & co.



Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...... zo vrolijk was ik nooit.....

Ik heb jullie een boel te vertellen, ik ben met het vrouwtje op reis geweest.
Ik heb bijna 2 uur in de auto gezeten, zijn zelfs bij jullie in de buurt geweest,
heb toen even gemiept in de auto, maar het vrouwtje reed stug door.
Toen we eenmaal stopte, werd ik super enthousiast begroet door een mevrouw, die blij was om mij te zien.



Het bleek mijn oma Evelyn te zijn, maar ik had haar niet meer herkend hoor.
Ik mocht gelijk mee naar achter werd hier heel enthousiast begroet door de dames "Wind in de wilgen",
nou daar was ik toch wel van onder de indruk hoor! Wat een knapperds!



Nadat het vrouwtje kennis had gemaakt met mijn vader ( wow!)is ze weggevlucht.... Ze liet me zomaar achter tussen wel 10 andere Teckels, zoiets doe je toch niet???

Oma Evelyn heeft mij ondertussen te pakken genomen, ik had heel erge jeuk en het vrouwtje mopperde dat ik zoveel haren verloor. Dus Oma Evelyn heeft mij geplukt en daar is ze wel eventjes zoet mee geweest.

Dikke vier uur later meende het vrouwtje me weer te komen halen, ja dag, ik had me verstopt, je laat me natuurlijk niet zomaar ergens achter. Maar was stiekem toch wel blij, dat ze er weer was. En wat vond ze me mooi, ik ben nu een deftige heer!



Ik ben helemaal happy en met nieuwe pak, geen jeuk meer. Vrouwtje heeft vandaag foto's gemaakt, die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden...

En wat ik van het vrouwtje ook nog moet vertellen dat ik goed opgelet heb afgelopen dinsdag bij die halfzussen/ nichten en andere familie van Wind in de Wilgen. Ik zag dat Fatima, op schoot klom om dat naar buiten te kijken, pfff kan ik ook hoor. Ik spring sinds donderdag op de bank, ga op de leuning staan en duw met mijn snuit tussen de paneelgordijnen door, zodat ik lekker naar buiten kan kijken, dit tot grote hilariteit van de mensen die langs lopen.
Vrouwtje vind dat blijkbaar niet leuk, snap er niks van, maar ja zij is de baas......

High Five!
Mao - Chiel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten