zondag 10 maart 2013

Groot nieuws van Foppe & co

 
Hallo Aliene en Hans, en natuurlijk de rest van mijn teckel familie,
 
 
Je zult het niet geloven,
Maar er komt een diploma bij mijn bench, iets daar boven.
Want ook was het weer erg nat,
Ik, een stoere vent ging gewoon op pad.
 
 
 
Was wel bang dat ik het niet ging halen
Dat is dan wel even balen.
Mijn baasje en ik hebben veel geoefend deze week op straat en thuis.
Alleen mijn buikje was weer niet pluis,
 
De dierenarts heeft er na gekeken,
Het was niet ernstig maar hoe kom je er van af,
Maar met een spuitje en andere voeding ben ik weer de oude, ik sta paf.
 
 
 
Heb meteen mijn half jaarlijkse beurt laten doen,
Ze deed het goed krijgt daar voor een zoen.
Maar nu niet meer zeuren we gaan het examen in,
We beginnen bij het begin.
 
Foppe zit, kijk naar het baasje, ga liggen af en plat,
He, he, dat is een makkie dit heb ik gehad.
Wachten aan de riem, lopen zonder te trekken,
Snoepjes krijgen en dan weer niet,
 
 
 
 
Maar roept mijn vrouwtje HIER dan zorg je wel dat je dat doet.
Spelen met een speeltje is niets aan,
Ik kijk liever naar die andere honden,
Dus dat is van de baan.
 
Al met al een mooie punten lijst gekregen,
Nu mag ik met een opgeheven hoofd bewegen.
Heb een paar foto’s er bij toegevoegd.
Zodat je alles kunt zien, ik ben een lekkere boef.
 
 
Groetjes van Foppe en Co
 
 
****************************
 
 
 
Lieve Foppe,
 
Van harte geteckeliflapstaart,
Jij verdient samen met Helene de bovenstaande trofee-kaart!
 
Wat een prachtige puntenlijst,
er wordt op de puppycrusus al heel wat van je geëist!
 
Super trots zijn wij op deze mooie resultaten,
en alle kunstje zijn heel handig bij het uitlaten!
 
Geniet nog maar lekker na van deze belevenis,
misschien kreeg jij wel een heerlijke feestdis ;-)
 
Tot heel snel bij de pluk,
Dat wordt voor jou weer een hele neiuwe indruk!
 
Dikke knuff van je familie uit de Reeshof,
Bedankt voor je gedicht en nogmaals alle LOF!
 
Liefs van ons allemaal
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Lieve Foppe en Heleen,

    Van harte gefeliciteerd met jullie eerste diploma!

    Groetjes,
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen