vrijdag 22 maart 2013

Groetjes van Mijnheer Janssen & co

Mijnheer Janssen alias Dribbel in het D-nestje!

Hallo Aliene en snuitertjes,

Wat een geweldig nieuws.
Weer spannend hoor, nou we blijven het weer allemaal volgen hoor.
O ja, nog een foto met onze sporthond.

Hahaha, Mijnheer Janssen is een echt teckel-fotomodel!

Groeten,
Gwen en de rest en natuurlijk een knuffel van Mijnheer Janssen

Echte vriendjes voor het leven!

ps
Deze wilde ik je ook nog even laten zien.
Samen met Maud en het konijn op de stoel.
Wat een jachthond he.



*********************************

Lobke met haar 1 dag jonge D-nestje!

Lieve Mijnheer Janssen & co,

Wat heerlijk om jou op de kiekjes te zien teckel-stralen, zeg!

Bedankt voor de felecitatie en ik vind het ook super leuk om straks weer Oma te worden....kan ik mijn dochter Benthe mee helpen, net als de rest van de dametjes.

Jeetje, wat stoer dat jij zo van de bergjes af kan skiƫn...geweldige look heb je ook trouwens. Wat zul je een bekijks hebben gehad.

En bij het zien van je kiekje met Maud smolt ik ff weg, hoor! Wat zijn jullie een lief duo!

Tja tot slot, je bent en blijft natuurlijk een echt jachthondje maar wel schattig dat je Mijnheer of Mevrouw Konijn hebt geaccepteerd....voor de fotoshoot!

Laten de baasjes je maar niet alleen met 't nijntje laten.....ik ben bang dat je anders toch niet zo nijn-vriendelijk zal zijn, als nu het er op de foto uitziet.

Heel teckelfijn weekend alvast en knuffies van je moesje Lobke & co xx

Wat hebben wij van jou genoten in 't nestje....heerlijk pupje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten