vrijdag 21 maart 2014

't H-nestje op de eerste lentedag!

 
Allememachisch......ben ik alweer met een schrijfpoot, hoor!
Zoals jullie zien houd ik intussen alles goed onder controle,
maar volgens 't baasje zelf moeten de H-tjes in 't zonnetje gezet
worden op de eerste lentedag van 2014!!
 
Veel lees en kijk plezier ennnnn een fijn weekend alvast!
 
Bye, bye,
Zwaai, zwaai,
Hopelijk is 't niet erg als ik mij zo nog ff weer omdraai ;-)
 
xxx Famke
 
*************************************
 
 
HILKE in 't zonnetje!

Olá, ik kan al een pootje geven....zien jullie wel?

Wat is nou voor groen kruid aan mn neusje?

Zo....ik neem ff pauze, best vermoeiend dat buiten spelen.

Welke vriend is dit nou?

Hé joh, ik zal je ff helpen je riempje af te doen...
vrouwtje heeft mij net verteld dat deze altijd af moet, anders verstikt het vachtje eronder!

Ik ben ook al in opleiding als teckel-fotomodel....doe ik het goed?

Als ik nou geen echte lente-teckeldame ben....weet ik het niet meer!
 
 
*************************************
 
 
HANNES in 't zonnetje!

Zo best scherp dat licht van de zon, hoor!

'k Ruik de lente!

Zet dr gelijk mn lieve droefjes-snoet bij op...

Ojeetje, hoe kom nou van rotspartij af?

Onder moeders vleugels....maar wel met een stoere look!
 

*************************************
 
 
HARMKE in 't zonnetje!
 
Harmke heerlijk aan de wandel!

Hé moesje, wat ruik je daro?

Hou nu maar op te snuffen,zeg!

Toch, wel een leuke bezigheid dat ruiken met je neus op de grond...

Zo moeder, zo dochter!

Zien jullie mij nu goed?
 
 

*************************************
 
 
HUIB in 't zonnetje
 


Komische lente-koning Huib!

Deze steeltjes moet ik ff gebruiken....om de lente te ruiken!

Kom Harmke ik zal je wel voor gaan....

 Nee Huib....dames gaan voor!
 

Tja, Huib.....Harmke heeft wel gelijk!

 
 
*************************************
 
 
HUGO in 't zonnetje


Me and my shadow....

Ben je daar nu alweer met dat zwart ding?

Zal ik hem ff pakken dan?

Zo kan ik alles mooi overzien....

 
Sta ik niet mooi in stand?
 
Houdoetjes en lieve groetjes!
Dikke poot en lebber van de "van 't Koningshoekje"snuitersssssssss

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten