donderdag 20 maart 2014

Op dag 29 & 30 was het ook weer prijs.....in ons puppy-paleis!




Waf, woef, blaf!


 
Hier eindelijk weer eens een schrijfpoot Famke....de afgelopen weken had ik het echt te druk,
en heeft 't fokstertje zelf de honneurs waargenomen!
 
Best grappig gedaan in die dichtvorm (is een hobby van dr), maar ik schrijf het gewoon in mijn
eigen hondentaal....doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg ;-)

 
Ik ben nog behoorlijk moe van die kleine druktemakertjes, die graag aan mijn borstjes lurken.
Maar nu de teckelkids ook brokjes-pap krijgen en groter worden....hoef ik er niet meer constant bij te zijn.

 
Ik ga dan lekker chillen met mn teckelbillen (oooh is het een virus...nu dicht ik ook al)
Toch ben ik wel alert of ik de dreumissen niet hoor en is dat het geval, dan sta ik gelijk voor de werpkist!
 
 
Gisteren was Oom Flip op bezoek en hij was van het G-nestje ook al een super oppas.
De H-tjes mochten eventjes naar buiten in het zonnetje en buiten een plasje te doen.

 
Dat vonden ze wel allemaal reuze spannend en gelukkig dat Flip & ik erbij waren om ze gerust te stellen en een voorbeeld te zijn!

 
Hannes en Hugo waren echt op ontdekkingsreis en hielden ff een korte pauze in de zon....kon onze fotograaf weer kiekjes schieten.

 
Bij Harmke en Hugo stonden  de speurneusjes al de goede kant op!

 
Tja, ik zag ook dat Harmke met dr billen in de hortensia zat.....kontje maar ff omhoog gewipt!
 
 
Hannes bleef als een echt fotomodel voor de camera zitten

 
 
Ook Hugootje gaat er al echt voor zitten.....dus klikken maar!

 
 
Na al zulke belevenissen en een lekker brokken-diner....liggen de kleintjes lekker uit te buiken op hun ruggetje

 
vlnr Harmke, Hugo, Huib, Hilke en boven Hannes

 
Harmke en Hugo showen ook hun mooie melkgebit!

 
Stoeien, slapen.... dat kunnen de kleintjes allemaal tegelijk, hoor!
 

 
En nu de beentjes de lucht in...hahaha!
 
 
Namens Hannes en rest wensen wij jullie een super zonnige lente-dag toe!
Bye, bye,
Zwaai, zwaai!
Tot de volgende keer, maar weer!
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat en geweldige kiekjes!
    Wat een heerlijk weer is het voor de kleine en grote snuitertjes.

    BeantwoordenVerwijderen