dinsdag 25 maart 2014

Het is de 5e "VERWEEKDAG"...hoera, hoera.....natuurlijk hoog tijd voor de camera!

 
Wij vieren feest....
want het is vandaag de vijde "Verweekdag" voor het H-nestje geweest!
 
Vandaar de brede lach op mijn snuiter-snoet,
er is weer grappig nieuws en leuke kijkplaatjes in overvloed!

 
Hilke is mijn oudste dochtertje en was de eerste 3 uurtjes alleen bij mij....
in veel dingen neemt ze ook het voortouw,

 
Ze keek als eerste van de pupjes en ook met het buiten plassen,
en drolletjes leggen gaf ze het voorbeeld

 
Het model zitten voor de camera had ze zo door,
en die pootjes voelde zij het snelst onder dr lijfje.

 
Stoeien kan ze ook als de beste,
maar met het doorkomen van dr tandjes is ze bijvoorbeeld later dan de rest!

 
Ik ( moesje Famke) ben dr allesie en zoals jullie zien zoekt ze mij graag op!
Kortom het is een heerlijk meisie!
 
 
Mijn ouste zoon Hannes die als 2e werd geboren,
is ook zo'n lekker vrolijk mannetje,
 
 
Zijn  mooie kroontjes tekening op zijn koppie heeft hij nog steeds,
hij is ook heerlijk relaxed en knuffelt zo graag!

 
Ook hij weet zich goed te showen aan dat zwarte klik-aparaat! 
 
 
En kan dromerig naar alles om zich heen kijken.

 
Maar meestal is hij buiten net een jong lammetje in de wei....

 
Heej, Hannes kom je lekker spelen?

 
Als de 2 oudsten hebben de kanjers ff een onderonsje :-)
 
 
Graag zoekt hij het gezelschap van zn broertjes en zusjes
 
 
Wat ruikt Hilke daar aan dat lekkere teckelkontje??
Huh......

 
Ja, en dan gaan wij de 2e teckeldame die als derde is geboren introduceren...
 
 
Harmke is niet bang aangelegd en staat dr vrouwtje!

 
Ze is heel ondernemend en nieuwschierig!

 
De tandjes kriebelen nog erg in haar bekkie....'t vrouwtjes slof moest er aan geloven

 
Maar alles ff van een afstandje bekijken en chillen....
is dit mooie dametje ook niet vreemd

 
Maar ik als moedertje zit dit meiske wel eens achterna ....
want ze heeft weleens een strak pootje nodig, om maar zo te zeggen ;-) 

 
Als 4e werd Huib geboren....
hij is een klein goedzakje, die de rest nog weleens voor laat gaan.

 
Maar toch staat hij ook zijn mannetje wel!
 
 
Bekijkt alles goed wat er gebeurd...
 
 
Sta ook graag te showen....

 
Knagen aan de plantjes is ook een hobby van dit boefje !!

 
En hij houd samen met mij alles goed in de gaten!

 
Samen met mijn jonste zoon Hugo....geniet ik heeeeeeerlijk in 't zonnetje

 
Hij is een mooi boefje....die zijn gewicht graag in de strijd gooit!

 
Spelen met de bal is hem ook niet vreemd....
alleen moet zus Hilke dan niet in de weg lopen


Verder gaat ie ook braaf voor de camera ziiten en zet dan zijn liefste droefjes blik op

 
Hahaha maar schijn bedriegt.....en demonstreert daarom zijn tongetje!
 
Het gaat hiet super en de tijd vliegt enorm.
Dus wij gaan deze weken zoveel mogelijk genieten van de H-tjes!
 
Tot een volgende schrijfpoot!
 
Bye bye
Zwaai zwaai
Slaap lekker...aai, aai!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten