dinsdag 18 februari 2014

Is de ooievaar bij "van 't Koningshoekje langs geweest....lees maar gauw, want het is er FEEST!






 
Hallo allemaal,
wat mij toch is overkomen....niet normaal!

 
Mijn buik werd de afgelopen tijd steeds ronder en ronder,
het voelde af en toe heel vreemd van binnen....maar ook wel bijzonder!


 
En na heel veel hijgen en puffen voelde het raar van onderen aan,
't vrouwtje riep....kijk Theo ik zie het kopje staan!

 
Om 0.26 uur werd toen Hilke geboren,
ze woog  340 gram en liet zich goed horen!

 
Ik vond haar reuze interresant en snuffelde en likte Hilke helemaal af,
toen het kleintje eruit kwam deed het best pijn en hoorden de baasjes een soort geblaf!

 
Hier moest ik toch samen met mn meisie wel ff van bekomen,
en hebben wij bijna 3 uurtjes liggen dromen


 
Maar tegen 3.15 uur voelde ik dezelfde kramp weer,
maar bij Hannes van 330 gram deed het geen zeer!
 
Om 3.28 uur kwam gelijk Harmke van 340 gram achter mij naar buiten,
daarna hoorde ik Aliene & Theo trots een liedje voor mij fluiten!
 
 
Ja, ik had de smaak te pakken,
en kon Huib van 290 gram om 5.49 uur aan mijn borstjes horen smakken!
 

 
Last but not least kreeg Hugo "de Grote" van 360 gram rond 6.07 uur nog vrijbaan,
dit mannetje doet met recht z'n naam eer aan!
 

Mijn vijftal was daarna compleet,
alle aanstaande puppenbaasjes lieten na het horen van het goede nieuws...een vreugdekreet!
 
Wij zijn in principe allemaal al besproken,
Er is voor ons een tijd van genieten aangebroken!
 
Bye bye, zwaai , zwaai tot het volgende verslag!
Wij sluiten deze 18 Februari ( de exact uitgerekende datum) met een enorme blijde lach!
 

 
 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd !!!!!!
    Wat leuk om te lezen .

    Groet van Bickel en zijn baasjes ..http://tackelbickel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen