woensdag 19 februari 2014

Even de snoetjes voorstellen...Dag 3


 
Waf, blaf, waf,
Mijn naam is Hilke en na mijn geboorte was mn moesje een tijdje bekaf!

 
Woef, ik ben Hannes .....aangenaam,
werd als 2e geboren in de teckel-kraam!

 
Blaf, mijn naam is Harmke en 3e in de rij,
die borstjes van mijn moeder zijn echt een verwennerij!

 
Waf, als 4e kwam onze Huib er aan,
toen ik tevoorschijn kwam....waren de andere 3 mij al voorgegaan!
 


 
Tenslotte moet er altijd eentje de laatste zijn,
maar met het zwaarste gewicht is Hugo, alles behalve klein!
 
 
 
Famke's vijtal....wat is het mooi stel,
het lijken er 4 op deze foto, maar nummer 5 is wel!
Als allerlaatste voor vandaag: DE GEWICHTSTABEL!
 

 
Bye, bye....zwaai, zwaai
 

 
ps klik op de foto's om ze te vergroten!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten