woensdag 10 april 2013

Groetjes van Foppe & co.


Goedemorgen Aliene
en natuurlijk de dames van het Koningshoekje,
Natuurlijk willen we Benthe feliciteren, met wat ze gaat verwachten, geniet er van.Het gaat goed met me heb net weer een poets beurt gekregen.

'k Heb iets uitgevonden kan op stoelen en banken springen en ook er af, maar dat mag ik niet doen, dan moppert vrouwtje. Ze zegt als baasje op de bank zit mag jij ook op de bank anders niet. Maaaaaaaaaar als ik op de bank zit kan ik wel lekker buiten kijken.

Ik krijg te horen dat ik grote oren heb maar dat ze niet luisteren, ik doe niets verkeert hmmmm. Het is zo lekker om de ravotten door de tuin, de huiskamer alles overhoop zetten. Ik weet niet of dat allemaal mag, natuurlijk ben ik nooit te oud om te leren.

Zondagmorgen heb ik weer lekker pens op, krijg ik ook nog een eitje lekker, en 's middag een lekkere wandeling met dit weer heerlijk.
Groetjes van Foppe en Co


*********************************


Grtzzzzz van Famke, Benthe & Lobke

Heeeeeeee lieve Foppe,

Bedankt voor je gezellige berichtje en felicitaties!

Zoals in jullie berichtje te lezen is....ben je echt een kleine teckelmuiter, maar deze fase hoort er echt bij ;-)

Je zit wel volop in je harenpakje en nog ff en dan kom je bij ons en heb jij ook een strak lentepak!

Heel veel liefs van ons allemaal en tot snelle jelle!
Bye, bye, zwaai, zwaai!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten