vrijdag 26 april 2013

Blijdschapsnieuws!



Afgelopen week was er pauze op het web, doordat ik heerlijk op Texel bij Nel & Flip ben geweest. Wat een geweldig rustgevend eiland is Texel toch, en het was een week met een gouden rand!

De snuitertjes hebben bij Evelyn gelogeerd en Lobke werd daar loops.....jajaja, waarom teefjes makkelijker loops worden "in den vreemde" is mij een raadsel, maar het is wel een feit ;-) want zowel Benthe was na haar logeerpartij destijds loops en nu ook Lobke!

Flip bij ondergaande zon!

Alle pootjes in de lucht....wat geniet Flip!

Nel & Flip op de uitkijk!

Relaxing Flip na een heerlijke ochtendwandeling!

Lekker kroelen met Flippie!


************************

Verder kregen wij ook nog een leuk bericht van Fenna deze week!

That's me, Fenna!

Ha die lieve mama Lobke,
Raad eens mama.....afgelopen week ben ik loops geworden!
Ik word al een echte teckeldame, zeggen mijn baasjes.

Zelf weet ik niet echt wat me overkomt, ik ben een beetje van slag.
Ik slaap veel en ik wil extra veel 'kroelen', gelukkig vinden mijn baasjes dat ook héérlijk :-)


Lekker knuffen....

Vandaag mocht ik niet mee naar de hondenschool want ik zou dan de heren het hoofd op hol brengen, zeiden mijn baasjes. Dus het vrouwtje ging samen met Marley naar school en ik ging met baasje Tom lekker een stuk wandelen.

"de teckelblik" ..... dream, dream, dream

Verder gaat het heel goed met mij.
Ik puber natuurlijk ook een beetje maar dat valt best allemaal mee, al zeg ik het zelf.

Ik kijk er naar uit om je weer te zien en de rest van de familie Van 't Koningshoekje.

Dikke knuf voor jullie allemaal!
x Fenna!

***********************

Famke, Benthe & Lobke

Lieve Fenna,

Bedankt voor je mooie kiekjes en berichtje! Je bent nu een echt teckelmeisje geworden en laat je maar lekker vertroetelen....

Grappig dat je saampjes met je lieve mam Lobke loops bent en die mutst ook graag in zo'n periode.

Tot snel en dikke knuff van ons allemaal, maar speciaal van je moedertje natuurlijk xx

Teckelfijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten