woensdag 26 januari 2011

Joepie, ook Moa-Chiel is geslaagd!



Hallo bezige bijtjes...

Ik heb groot nieuws, ik ben geslaagd voor mijn elementaire gehoorzaamheid, ben zelfs 2e geworden van de groep. Ik vind dat niet helemaal terecht want nr 1 Diego de Australian Sheppard kreeg snoepjes onder het examen, dus eigenlijk had ik gewoon eerste moeten zijn, want ik heb echt mijn best gedaan zonder snoep! Maar goed het vrouwtje, maar ook mijn fans aan de zijlijn waren helemaal trots, das leuk!

En het heeft ook nog wat opgeleverd.... Ik heb een nieuwe bal gekregen en niet zomaar een nee een heel speciale..... Kijk de gewone tennisballen die ik al heb vind ik al geweldig, ook pas sinds kort hoor. Maar het vrouwtje klaagt als ze een paar keer per avond een balletje onder de kast of bank uit moet halen. ( lees; keer of 30!) Dus heb ik nu een robobal gekregen van het vrouwtje en Nicolle, deze bal rolt uit zichzelf, ik word hier helemaal gek van. ( en hij komt vanzelf weer onder bank en kast vandaan, fijn voor het vrouwtje).

Maar ja nu is er dus weer werk aan de winkel, want we zijn doorgestroomd naar het vervolgklasje...... Maar ik sta mijn mannetje, ik ben een echte van 't Koningshoekje. Ben de enigste van ongeveer 10 kilo, de rest weegt ongeveer 30 ( + de rest) kilo.... Schijnt nogal lachwekkend te zijn, om naar ons klasje te kijken.

Ohh voordat ik het vergeet, ik ga op vakantie! Weet echt niet wat dat betekend, maar aangezien mijn grote broer Casper er ook al over heeft verteld, denk ik dat het wel los zal lopen.

Hoe is het met mijn tante? en natuurlijk met de rest van de familie...

Liefs Mao

HEY KNAPPE MOA, VAN HARTE PROFICIAT MET JE DIPLOMA!
OP NAAR DE VOLGENDE EN EEN HELE DIKKE KNUFFF VAN ONS ALLEMAAL
VAN 'T KONINGSHOEKJE xxx!!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Moa,goed gedaan.
    Vakantie is leuk, ik ga ook met het vrouwtje op vakantie, maar dan moet ik nog een paar maandjes wachten. Wij gaan naar Zeeland.
    groetjes van Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen