zondag 16 januari 2011

Een gezellig bericht......uit Maastricht!



Hey Aliene en co,

Even een paar foto's van de afgelopen weken....



Ik heb voor Mao een anti schrokbak aangeschaft in een poging zijn eettempo wat te matige. Puur en alleen omdat hij ontzettend winderig was en eigenlijk niet uitkwam met de hoeveelheid brokjes.En ik moet zeggen, het werkt. Hij probeert nog altijd even enthousiast te eten maar hoor hem nu kauwen, is daardoor ook langer zoet met zijn portie brokjes, hij is minder winderig en zijn ontlasting is ook veel vaster geworden.



Verder heb ik het vermoeden dat hier een loops teefje in de buurt zit..... heeft vorige week zondag 2x binnen geplast ( waren net een half uurtje eerder buiten geweest). Toen heb ik toch even moeten mopperen, in zijn hele zindelijkheidstraining had hij maar 2x binnen geplast en nu 2x binnen 4 uur. Maar ja luisteren is op die momenten ook erg moeilijk.

Verder gaat het uiteraard prima met hem, training gaat goed, moeten donderdag op examen..... Maar als dat gaat als afgelopen maandag .... oei. Kom hier gaat thuis fantastisch en enthousiast, op de training zou je je bijna de ogen uit de kop schamen op welk tempo meneer op je afkomt lopen met de oren bijna tot op de grond....



Heb vanmorgen dacht ik, alle witte pluis, uit zijn snuitje getrokken, zie ik nu op de foto's dat er toch nog wat zit, dus dat zal een deze dagen nog sneuvelen. Ik zal dan gelijk zijn wenkbrauwen nog wat bij plukken; er is alweer een hele lading af kan ik je zeggen......Ongelofelijk hoe zijn vacht weer aan het veranderen is de afgelopen week. Heb echt een toverbal Teckel!

Liefs van ons

3 opmerkingen:

  1. Zo'n ,mooie bak heb ik nog nooit gezien,maar ik schrok ook niet,zegt het vrouwtje, ik eet wel door.
    Loopse teefjes is ook zo'n ding, ik zit ook regelmatig bij de voordeur als er een loops teefje in de buurt is,maar Mao dan plas je toch niet in huis,foei.Het vrouwtje zegt gewoon,heb je weer last van een onbeantwoorde liefde.Mao, veel succes met je examen, ik heb het ook gehaald,en dat wil wat zeggen.Groetjes van Anne-Marie & Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit verwacht dat een anti schrok bak echt werkt. Misschien moet ik mijn Teckels ook een dergelijke bak cadeau doen.
    Ik vind dit een erg gezellige weblog uit de mooiste plaats van Nederland. Vanaf nu kom ik regelmatig kijken.
    Groetjes van Jac en de hondjes van www.kompeljong.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jac,

    Heel gezellig dat je ons gevonden hebt!!

    Teckelgroetjes van Aliene & co!

    BeantwoordenVerwijderen