dinsdag 1 april 2014

Hey, is er hier een party nou?? Het is de 6e "verweekdag" van de Htjes....die wij graag op het blog delen met jou!

 
Olá, Olé, Oló,
hoe is 't daarzo?
 
Hier hebben wij weer veel beleefd,
omdat Aliene aan de baasjes.... deze week de naam van hun pupje prijsgeeft!



 
Voor Jurjen & Esmee is de keuze op Hilke gevallen,
je ziet de blijdschap van hun gezichten af knallen!

 
 
En Kim kan Mao-Chiel vertellen,
dat Hannes-Bér hun binnekort in huiskomt vergezellen!

 
Hannes kijkt voor deze gelegenheid graag recht in de camera,
ik krijg een "breurke" HOERA!

 
Tja, ik ( Famke)  hoor tegenwoordig zoveel dialecten hier,
luister naar alles met even veel plezier!
 
 
Nou Hannes vertekt over 3 weekjes naar Maastricht,
waar alles bijna al puppyproof is ingericht!


 
Mam, waar wonen Jurjen & Esmee ook alweer,
in Uithoorn, schatje....maar wij zien elkaar heus weer een keer!

 
Huib doet zijn oortje ook opzij,
want welk baasje krijgt mij??

 
Wij kroelen heel wat met Aliene & Theo af,
dat vinden wij als kleine snuiters en wij echt geen straf!

 
Harmke vind de rug van haar zus wel een fijne steun,
heeeeeeeeeeerlijk zoals ik daarop leun!

 
Heej, daar zie ik dat flits-ding weer,
pas maar op...ik ( Harmke) pak um nog een keer!

 
Waar zit Harmke nu toch met haar kontje op,
past Nel wel op dat ik niet met mn gatje in het water sop?

 
Waar gaat Huib zo mooi in draf naar toe,
gewoon rechtdoor, zonder verder gedoe!

 
Hugo de Grote heeft z'n uitstraling helemaal mee,
lief, sociaal, attent en heel tevree!


 
Laura knuffelt ook zo graag met snuitertjes als ze bij ons is,
het uitvliegen lijkt haar moeilijk en een groot gemis!

 
Tjonge, wat hoort Hannes daar?
ach...'t stelde niets voor, het is alweer klaar!

 
Hugo is dol op zijn betonnen honden-vriend,
die in de tuin een mooi plekje verdient!

 
Volgens mij volg je mij de hele dag,
dat toestel ligt volgens mij altijd in de aanslag!

 
Heerlijk dat violen-ontbijt,
misschien dat het vernielen Aliene een beetje spijt!

 
De tunnel is een groot succes,
heel goed voor ontwikkelingsproces!

 
Het leert ons, ergens doorheen te gaan,
terwijl de anderen blij aan het begin of einde staan!

 
Wat een groot kleurverschil zit er in deze hondjes,
de ene donker en de andere echte blondjes!
 
 
Omdat het vrouwtje de knie heeft geblesseerd,
heb ik zelfs het dichten overgenomen....en dit blog gepresenteerd!
 
Maar nu ben ik toch wel een beetje moe,
en sluit ik lekker ff min oogjes toe!
 
Bye, bye,
Zwaai, zwaai,
maak ajb een uurtje geen lawaai ;-)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten