woensdag 27 maart 2013

Groetjes van Fenna & co.

 
Lieve familie in Tilburg,
Ik heb groot nieuws!!
Ik heb mijn 1ste diploma gehaald!!
Zondag hadden mijn baasje Tom en ik examen.
Ondanks de kou en de harde wind ging het goed.
Ik was af en toe wel wat afgeleid door de bladeren die door de lucht dwarrelden :-)
 
 
Ik ben 2de geworden van 'ons groepje' en de examinator zei dat hij nog nooit een teckel zo mooi heeft zien zitten naast zijn/haar baas.
 
Over 2 weken gaan we verder met de vervolgcursus en het leuke is dan dat Marley samen met het vrouwtje ook weer naar de hondenschool gaat.
 
 
We gaan dan iedere zondagochtend samen naar de hondenschool, ik vind dat zo gezellig!
 
 
Ik heb van mijn vrouwtje gehoord dat we binnenkort jullie komen opzoeken in Tilburg.Vrouwtje wil graag leren hoe ze mij moet 'plukken'......mmmh ik weet niet of ik dat wel leuk vind......
Maar goed, ik wil ook graag een mooie teckelmeid zijn dusssss.......
 
Tot gauw!!
Knuf Fenna
 
 
 
 
*************************
 
 
 
Lieve Fenna,
 
Dat verdient een hele grote pluim voor jou en Tom.....jullie zijn een topteam!
 
Wat een geweldige cijferlijst en super leuk dat jullie doorgaan met een vervolgcursus!
 
Wat zal je teckelfamilie het gezellig vinden als jij en Claudia komen en weet je, het plukken valt reuze mee, hoor! Wij gaan er een fijn dagje van maken.
 
Heel veel liefs en knuffies ook voor Marley!
Toedels van Aliene & co.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen